Ostatní nabídky a inzerce ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** • NABÍDKA BRIGÁDY MUZEUM U VÁCLAVSKÉHO NÁMĚSTÍ přijme obsluhu na pozici pokladní (prodej vstupenek) a kustoda (průvodce, hlídač v muzeu Nabízíme: 140 Kč/hod. Možnost výběru směn dle vašich časových možností. Práci v mladém a přátelském kolektivu přímo v centru Prahy u Václavského náměstí. Možnost práce i na hlavní pracovní poměr. Požadavky: Student/ka VŠ. Znalost angličtiny (komunikace se zahraničními turisty). Uživatelská znalost práce s PC (MS Office). Dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování, spolehlivost. Samostatnost i schopnost práce v týmu. Otevřeno každý den 7 dní v týdnu včetně svátků 9.00 – 21.00. Kontakt: Pokud máte o brigádu zájem, pište na info@umeleckaagentura.cz nebo volejte na 731 176 65 • 3. lékařská fakulta UK přijme referenta/ku do Studijního oddělení pro studenty bakalářsk programů Požadujeme: • SŠ nebo VŠ vzdělání • velmi dobrou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) • pečlivost, důslednost, ale i schopnost týmové spolupráce a osobní odpovědnosti • systematičnost a schopnost řešit samostatně úkoly a problémy • znalost administrativní agendy • znalost ČJ (mluvená a psaná forma) • flexibilita, loajalita Výhodou: • praxe v administrativě (zejména na vysoké škole) • znalost vysokoškolského prostředí • dobré komunikační dovednosti • AJ (mluvená a psaná forma) výhodou • znalost příslušných právních předpisů zejména vysokoškolského zákona, archivnictví a s ochrany osobních údajů Nabízíme: • plný pracovní úvazek • zajímavou a kreativní práci v příjemném pracovním prostředí • zahájení pracovního poměru dohodou • zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištěn • pracoviště: Praha 10 • mzdové podmínky dle Vnitřního mzd. předpisu UK PODMÍNKOU PRO ÚČAST VE VÝBĚROVÉM ŘÍZENÍ JE ZASLÁNÍ MOTIVAČNÍHO DOPISU A STRUKTUROVANÉHO ŽIVOTOPISU NEJPOZDĚJI DO 24. 10. 2019 NA EMAILOVOU ADRESU ZADAVATELE I Reakcí na tuto inzerci dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů v s zákonem 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů do doby ukončení výběrového řízení. ________________________________________ Informace o pozici 3. LF UK, Marková Monika monika.markova@lf3.cuni.cz Ruská 2411/87, 100 00 Praha 10 – Vršovice, Česká republika 267 102 205 • Pracovník/Pracovnice informačního oddělení Firma: Univerzita Karlova - Rektorát (zaměstnavatel) Místo pracoviště: Praha Smluvní vztah: Dohoda o pracovní činnosti Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou Jazyky: angličtina (pokročilá), ruština velkou výhodou Benefity: vzdělávací kurzy, školení, firemní akce Vhodné i pro: absolventy, aktivní seniory, osoby na rodičovské dovolené, ZTP Rektorát Univerzity Karlovy, UK Point - Informační, poradenské a sociální centrum přijme pracovnici na pozici Pracovník/Pracovnice informačního oddělení. Jedná se o práci na pol DPČ v rozsahu 80h/měsíčně (směnný provoz). Náplň práce: • Zajištění a koordinace plynulého provozu informačních služeb na info-desku • Každodenní práce s klienty, osobní vyřizování dotazů, obsluha telefonní informační lin vyřizování e-mailových dotazů (třídění) • Drobná administrativa • Úzká spolupráce s ostatními útvary IPSC • Rozvoj a zkvalitňování služeb a pracovních postupů • Spolupráce na dalších akcích UK Pointu Požadavky: • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou • Komunikační schopnosti na vysoké úrovni • Srozumitelný písemný a ústní projev a aktivní znalost angličtiny (komunikace v angličt bázi) • Ochota porozumět potřebám různých cílových skupin (zaměstnanci UK, vyučující a student středoškoláci, odborná veřejnost, uchazeči o studium) • Uživatelská znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook) • Příjemné a vstřícné vystupování • Pečlivost, spolehlivost, organizační schopnosti • Proaktivní přístup k práci, ochotu učit se novým věcem Nabízíme: • Práce ve vysoce prestižní instituci • Příjemné pracovní prostřední v centru Prahy • Zaměstnanecké benefity spojené s průkazem zaměstnance UK • Možnost dalšího vzdělávání v rámci kurzů pro zaměstnance • Možnost profesního rozvoje, podílení se na inovaci služeb a realizace vlastních nápadů • Nástup ihned, případně dle domluvy • Svá CV zasílejte na adresu: tereza.virtova@ruk.cuni.cz 2.10.2019 • NEZISKOVÁ ORGANIZACE BAREVNÝ SVĚT DĚTÍ ROZŠIŘUJEME TÝM SLUŽEB PRO PĚSTOUNY O DALŠÍHO SOCIÁLNÍHO PRACOVNÍKA DOPROVÁZENÍ PĚSTOUNSKÝCH RODIN! HLEDÁME ČLOVĚKA, KTERÝ: ? nechce jen vyplňovat formuláře, láká ho socioterapeutická práce s dětmi, jejich pěstouny a rodiči ? se orientuje v oblasti náhradní rodinné péče ? má splněné vzdělání dle zákona č. 359/1999 Sb. ? přistupuje ke klientům profesionálně a přátelsky (praxe v přímé práci s rodinami výhodou) ? vyznačuje se zralou osobností; je zodpovědný, spolehlivý a otevřený v komunikaci ? je otevřený inovativním přístupům v sociální práci a má chuť se dále vzdělávat ? má pozitivní přístup k životu a zvládá zátěžové situace ? ovládá běžnou práci na PC (word, excel, e-mail, administrativní systém…) ? se chce podílet na rozvoji služby, přinášet nápady, sdílet své zkušenosti a být tak plnohodnotným členem týmu A CO NABÍZÍME? ? super tým mladých zapálených lidí, přátelské prostředí otevřené novým nápadům ? místo, kde je slyšen názor každého zaměstnance ? HPP; 0,5 úvazek s výhledem navýšení v průběhu roku 2020 ? platové ohodnocení 13 000 Kč ? materiální a organizační zázemí v krásných prostorách na Praze 2 ? mezioborovou spolupráci, supervizní/intervizní podporu ? zaměstnanecké benefity (sickdays, částečná možnost homeoffice…) ? další osobní a profesní rozvoj ? pozice je vhodná i pro absolventy Plánovaný nástup – listopad 2019, popř. dle dohody. CV A MOTIVAČNÍ DOPIS zasílejte na adresu chvatalova@barevnysvetdeti.cz [ URL "mailto:chvatalova@barevnysvetdeti.cz"] , a to nejpozději DO 31. ŘÍJNA 2019. Na této adrese Vám také budou zodpovězeny případné dotazy k vyhlášenému výběrovému řízení. Po ukončení 1. kola výběrového řízení budou vybraní zájemci pozváni k osobním pohovorům. Organizace si vyhrazuje právo v odůvodněných případech výběrové řízení zkrátit, prodloužit, přerušit nebo zcela zrušit. • Ministerstvo vnitra hledá do svého týmu zájemce o pozici „redaktor/ka Věstníku Ministers Hlavní náplň práce spočívá v přípravě a vydávání vnitřních předpisů ministerstva. Jedná o jejich jazykovou korekturu (vyžadována velmi dobrá znalost českého jazyka) a grafickou náplně práce náleží rovněž tvorba stanovisek při přípravě vnitřních předpisů ministerstv z hlediska jejich souladu s Legislativními pravidly vlády. Práce zahrnuje i vedení kniho (zaměřené na právnickou literaturu) a vedení dokumentace (evidence vnitřních předpisů mi Práce je vhodná pro absolventy vysokých škol se zaměřením vzdělání na český jazyk nebo p Jedná se o zajímavou a samostatnou práci, která vyžaduje pečlivost, zodpovědnost, znalos Office. Znalost MS Excel a ASPI výhodou. Nabízíme: -       14. platová třída (od 30.000 + osobní ohodnocení) -       zaměstnanecké benefity (možnost stravování v objektu zaměstnavatele, pružná prac 5 dnů indispozičního volna, 5 týdnů dovolené, další dny volna dle zákona č. 234/2014 Sb. službě) -       možnost dalšího vzdělávání odborná školení -       příjemné pracovní prostředí a kolektiv Podrobnosti: -       místo výkonu: Praha (Pražského povstání) -       úvazek: plný -       rozvržení pracovní doby: lze i pružná pracovní doba -       datum nástupu: od listopadu 2019 kontaktní informace: pavlina.rypalova@mvcr.cz [ URL "mailto:pavlina.rypalova@mvcr.cz"] , nebo tereza.subrtova "mailto:tereza.subrtova@mvcr.cz"] , 974 817 303 V případě zájmu prosíme o zaslání životopisu 8.8.2019 • Vydavatelství TAKTIK je mezinárodní společnost, která působí v oblasti školství a vzdělá zemích již 10 let. Pomáháme školám a rodinám zvyšovat kvalitu a modernizovat formu výuky je spojit kvalitní školní vzdělání s moderní technologií a novými didaktickými metodami zájem dětí o vzdělání. Našim zákazníkům potřebujeme poskytovat co nejlepší služby, proto pozici. Koordinátor vývoje učebnic pro ZŠ, SŠ: Matematika Požadujeme • ukončené VŠ vzdělání podmínkou  • ukončené pedagogické VŠ vzdělání Matematika výhodou  • zkušenost s prací redaktora v padagogickém nakladatelství výhodou  • organizační schopnosti  • smysl pro detail  • samostatnost, rozhodnost a zodpovědnost  • perfektní znalost českého jazyka Nabízíme • možnost profesního růstu  • zázemí stabilní společnosti Náplň práce • vývoj jednotlivých produktů na základě potřeb zákazníků a průzkumu trhu  • zodpovědnost za stanovení nákladů na vývoj jednotlivých produktů  • redaktorská činnost - koncepční a realizační (nejedná se o práci píšícího redaktora či • komunikace s autory a spolupracovníky kontakt:Ing. Valerián Stec TAKTIK International, s.r.o. mob:     00 420 725 959 246 e-mail:   stec@seminar-taktik.cz [ URL "mailto:stec@seminar-taktik.cz"] web:      www.etaktik.cz [ URL "https://www.etaktik.cz/"]    • Sociální pracovník Požadavky: • odborné vzdělání v oboru sociální práce dle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách • zralá osobnost • ochota učit se • respekt k poslání, hodnotám a cílům Armády spásy • dobré komunikační schopnosti • vysokou motivaci pro práci s cílovou skupinou • profesionální vystupování • schopnost týmové práce • počítačová gramotnost na uživatelské úrovni • čistý trestní rejstřík Výhodou: • zkušenost s prací s dětmi a mládeží • zkušenost s prací v neziskové organizaci Nabízíme: • nástupní mzda 24.900 Kč, po 12 měsících od nástupu navýšení mzdy dle platných tabulek • zázemí mezinárodní křesťanské organizace • možnost dalšího vzdělávání a profesního růst • benefit ve formě 5 týdnů dovolené • stravenky za každý odpracovaný den • po roce příspěvek na penzijní připojištění • práce v mladém kolektivu • účast na konferencích a interním vzdělávání • teambuilding Termín nástupu: od 1. 10. 2019 nebo dle dohody Popis práce: • sociální práce při řešení nepříznivé sociální situace klientů • realizace programů v Nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež • administrativní činnost • tvorba pracovních metodik Místo výkonu práce: Brno V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete Váš strukturovaný životopis s motivačním dopis adresu kcstankova_brno@armadaspasy.cz. Vybraní uchazeči budou pozváni k pohovoru, který proběhne v Centru sociálních služeb na Brně. (Zasláním údajů o své osobě souhlasíte s jejich uchováním po dobu trvání výběrového říze skartovány.) • VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA POZICI Specialista podpory vědy a výzkumu - NÁRODNÍHO ZEMĚDĚLSKÉHO MUZEA s.p.o. Národní zemědělské muzeum s.p.o. (IČO: 750 75 741), zkr. „NZM“ se sídlem Kostelní 1300/44, 170 00 Praha 7 – Holešovice vyhlašuje výběrové řízení na pozici: ? v platové třídě ? hrubý příjem po zkušební době Specialista podpory vědy a výzkumu / úvazek 0,5-0,75 ? 10. třída (dle platného Nařízení vlády č. 564/2006 Sb.) ? 25 000 - 30 000 Kč (při plném úvazku) ? Stručný popis pracovního místa (charakteristika pracovní činnosti): ? administrativní a odborná činnost v rámci agendy výzkumu ? organizační a administrativní podpora zasedání Vědecké rady, Redakční rady, Komise pro hodnocení, administrace interního grantového systému ? organizace akcí, odborných konferencí, workshopů a přednášek, administrativní podpora odborných soutěží ? příprava, zajištění a tvorba podkladů pro výkaznictví vědy a výzkumu, zprávy a vyhodno výzkumu ? administrativní, organizační a redakční podpora při přípravě časopisu Prameny a studie vydavatelské činnosti muzea ? zajištění administrativy oddělení – korespondence, vedení spisové služby apod. ? další administrativní, účetní, správní, ekonomické činnosti v rámci oddělení ? Požadavky kladené na uchazeče: ? vzdělání - VŠ vzdělání (Bc, Mgr.) ? požadovaná praxe ? vhodná je praxe ve vědecké či výzkumné organizaci nebo v muzeu ? výborná znalost práce na počítači (Word, Excel), výborná znalost českého jazyka, znalo jazyka ? zkušenost práce s odbornými texty či s redaktorskou prací výhodou ? další znalosti a schopnosti ?spolehlivost, pečlivost, výborné organizační a komunikačn samostatnost, schopnost zvládat stres a vysoké pracovní nasazení ? trestní bezúhonnost Pracovní poměr na dobu: určitou na dobu 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou Předpokládaný nástup do prac. poměru: ? co nejdříve (ideálně srpen, září 2019) Bližší informace poskytne: Informace o pozici: ? Mgr. Jitka Sobotková, Ph.D., vedoucí Oddělení sekretariát a podpory vědy mobil: +420 778 880 633, mail: jitka.sobotkova@nzm.cz Informace o výběrovém řízení: ? Ing. Hana Kabíčková mobil: +420 778 493 187, mail: hana.kabickova@nzm.cz Termín podání přihlášky: Co nejdříve, nejpozději do 15. 8. 2019 Vybraní uchazeči budou průběžně zváni k osobnímu pohovoru. Adresa pro zasílání přihlášek a příloh: E-mail pro elektronické zasílání: Národní zemědělské muzeum s.p.o., Ing. Hana Kabíčková Kostelní 1300/44, 170 00 Praha 7 (na obálku uvádějte: Výběrové řízení – Specialista podpory vědy a výzkumu hana.kabickova@nzm.cz (Předmět: Výběrové řízení – Specialista podpory vědy a výzkumu Místo výkonu práce: Praha 7 – Holešovice, Kostelní 1300/44 Součástí přihlášky musí být: ? strukturovaný životopis (vzdělání, schopnosti a dovednost popis naplnění požadavků na pracovní místo ? motivační dopis obsahující, (1) proč se o tuto práci ucházíte, (2) telefonní čísla a e osoby, které znají vaši práci a mohou vás doporučit, (3) představy o rozvržení pracovní úvazku, (4) termín, kdy můžete nastoupit Datum uveřejnění inzerátu na internetu: 26. 7. 2019 schválil: doc. Ing. Milan Jan Půček, MBA, Ph.D., generální ředitel NZM 22.7.2019 • Hľadá sa Pracovník zákazníckej podpory s češtinou/slovenčinou a angličtinou * Krakov, Poľsko * plný úväzok ITSELECTA SP. Z O.O. Víziou spoločnosti ITSELECTA je pomôcť spoločnostiam nájsť tých správnych zamestnancov. spoločnosť, ktorá nielen pomáha uchádzačom nájsť vhodné zamestnanie, ale taktiež sprostr outsorcing pre IT projekty. Viac o nás môžete nájsť na našej stránke: https://www.itsele Náplň práce, právomoci a zodpovednosti • spravovanie prichádzajúcich hovorov, e-mailov ako aj otázok či požiadaviek zákazníkov • vyhodnocovanie potrieb zákazníka • spracovanie sťažností zákazníkov a odpovedanie na otázky týkajúce sa produktov, objedn faktúr a podobne • budovanie pevných vzťahov so zákazníkmi • zaznamenávanie a riešenie prípadných problémových situácií • prispievanie k zlepšovaniu jednotlivých procesov Zamestnanecké výhody, benefity • Zmluvu na plný pracovný úväzok • prácu v medzinárodnom tíme s kolegami zo 40 rôznych krajín • možnosť kariérneho rastu • rýchlo sa meniace prostredie plné zábavy a firemných podujatí • zľavy na firemné produkty • Cafeteria budget (po treťom mesiaci v zamestnaní) • vysoká finančná podpora prispievajúca k pokrytiu nákladov s presťahovaním sa Požiadavky na zamestnanca • bez potreby predchádzajúcich skúseností • výborná znalosť češtiny alebo slovenčiny (materinský jazyk alebo úroveň C1) a angličti • znalosť MS Office, najmä Excel • skúsenosti v podobných pozíciách veľkou výhodou • výborné komunikačné zručnosti (slovom aj písmom) • proaktívny prístup • občianstvo v EÚ Viac o pozícií: https://www.itselecta.com/vacancy/customer-care-representative-with-diff Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu prosím pošlite Vaše CV v angličtine na info(zavinac)itselecta.com [ MAI "info(zavinac)itselecta.com"] . My sa Vám následne ozveme, a zodpovieme všetky Vaše príp ohľadom danej pozície. Následne ak bude záujem z Vašej strany, spravíme s Vami 30minutov Ak bude dané interview úspešné, odporučíme Vás do spoločnosti, pre ktorú daných zamestna Navyše Vám poskytneme feedback a informácie o danej spoločnosti, ktoré Vám môžu pomôcť p interview s HR zamestnancom danej spoločnosti. ARCHIV [ URL "https://www.pedf.cuni.cz/PEDF-1453.html"]