NABÍDKA BRIGÁDY
MUZEUM U VÁCLAVSKÉHO NÁMĚSTÍ
přijme obsluhu na pozici pokladní (prodej vstupenek) a kustoda (průvodce, hlídač v muzeu).
Nabízíme:
140 Kč/hod.
Možnost výběru směn dle vašich časových možností.
Práci v mladém a přátelském kolektivu přímo v centru Prahy u Václavského náměstí.
Možnost práce i na hlavní pracovní poměr.
Požadavky:
Student/ka VŠ.
Znalost angličtiny (komunikace se zahraničními turisty).
Uživatelská znalost práce s PC (MS Office).
Dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování, spolehlivost.
Samostatnost i schopnost práce v týmu.
Otevřeno každý den 7 dní v týdnu včetně svátků 9.00 – 21.00.
Kontakt:
Pokud máte o brigádu zájem, pište na info@umeleckaagentura.cz nebo volejte na 731 176 659.
3. lékařská fakulta UK přijme referenta/ku do Studijního oddělení pro studenty bakalářských studijních programů
Požadujeme:
• SŠ nebo VŠ vzdělání
• velmi dobrou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
• pečlivost, důslednost, ale i schopnost týmové spolupráce a osobní odpovědnosti
• systematičnost a schopnost řešit samostatně úkoly a problémy
• znalost administrativní agendy
• znalost ČJ (mluvená a psaná forma)
• flexibilita, loajalita
Výhodou:
• praxe v administrativě (zejména na vysoké škole)
• znalost vysokoškolského prostředí
• dobré komunikační dovednosti
• AJ (mluvená a psaná forma) výhodou
• znalost příslušných právních předpisů zejména vysokoškolského zákona, archivnictví a spisové služby, ochrany osobních údajů
Nabízíme:
• plný pracovní úvazek
• zajímavou a kreativní práci v příjemném pracovním prostředí
• zahájení pracovního poměru dohodou
• zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění)
• pracoviště: Praha 10
• mzdové podmínky dle Vnitřního mzd. předpisu UK
PODMÍNKOU PRO ÚČAST VE VÝBĚROVÉM ŘÍZENÍ JE ZASLÁNÍ MOTIVAČNÍHO DOPISU
A STRUKTUROVANÉHO ŽIVOTOPISU NEJPOZDĚJI DO 24. 10. 2019 NA EMAILOVOU ADRESU ZADAVATELE INZERÁTU.
Reakcí na tuto inzerci dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů v souladu se zákonem 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů do doby ukončení výběrového řízení.
________________________________________
Informace o pozici
3. LF UK, Marková Monika
monika.markova@lf3.cuni.cz
Ruská 2411/87, 100 00 Praha 10 – Vršovice, Česká republika
267 102 205
Pracovník/Pracovnice informačního oddělení
Firma: Univerzita Karlova - Rektorát (zaměstnavatel)
Místo pracoviště: Praha
Smluvní vztah: Dohoda o pracovní činnosti
Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky: angličtina (pokročilá), ruština velkou výhodou
Benefity: vzdělávací kurzy, školení, firemní akce
Vhodné i pro: absolventy, aktivní seniory, osoby na rodičovské dovolené, ZTP
Rektorát Univerzity Karlovy, UK Point - Informační, poradenské a sociální centrum přijme pracovníka/pracovnici na pozici Pracovník/Pracovnice informačního oddělení. Jedná se o práci na poloviční úvazek DPČ v rozsahu 80h/měsíčně (směnný provoz).
Náplň práce:
• Zajištění a koordinace plynulého provozu informačních služeb na info-desku
• Každodenní práce s klienty, osobní vyřizování dotazů, obsluha telefonní informační linky UK, vyřizování e-mailových dotazů (třídění)
• Drobná administrativa
• Úzká spolupráce s ostatními útvary IPSC
• Rozvoj a zkvalitňování služeb a pracovních postupů
• Spolupráce na dalších akcích UK Pointu
Požadavky:
• Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
• Komunikační schopnosti na vysoké úrovni
• Srozumitelný písemný a ústní projev a aktivní znalost angličtiny (komunikace v angličtině na denní bázi)
• Ochota porozumět potřebám různých cílových skupin (zaměstnanci UK, vyučující a studenti, středoškoláci, odborná veřejnost, uchazeči o studium)
• Uživatelská znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)
• Příjemné a vstřícné vystupování
• Pečlivost, spolehlivost, organizační schopnosti
• Proaktivní přístup k práci, ochotu učit se novým věcem
Nabízíme:
• Práce ve vysoce prestižní instituci
• Příjemné pracovní prostřední v centru Prahy
• Zaměstnanecké benefity spojené s průkazem zaměstnance UK
• Možnost dalšího vzdělávání v rámci kurzů pro zaměstnance
• Možnost profesního rozvoje, podílení se na inovaci služeb a realizace vlastních nápadů
• Nástup ihned, případně dle domluvy
• Svá CV zasílejte na adresu: tereza.virtova@ruk.cuni.cz
2.10.2019
NEZISKOVÁ ORGANIZACE BAREVNÝ SVĚT DĚTÍ ROZŠIŘUJEME TÝM SLUŽEB
PRO PĚSTOUNY O DALŠÍHO SOCIÁLNÍHO PRACOVNÍKA DOPROVÁZENÍ
PĚSTOUNSKÝCH RODIN!
HLEDÁME ČLOVĚKA, KTERÝ:
→ nechce jen vyplňovat formuláře, láká ho socioterapeutická
práce s dětmi, jejich pěstouny a rodiči
→ se orientuje v oblasti náhradní rodinné péče
→ má splněné vzdělání dle zákona č. 359/1999 Sb.
→ přistupuje ke klientům profesionálně a přátelsky (praxe v
přímé práci s rodinami výhodou)
→ vyznačuje se zralou osobností; je zodpovědný, spolehlivý a
otevřený v komunikaci
→ je otevřený inovativním přístupům v sociální práci a má
chuť se dále vzdělávat
→ má pozitivní přístup k životu a zvládá zátěžové situace
→ ovládá běžnou práci na PC (word, excel, e-mail,
administrativní systém…)
→ se chce podílet na rozvoji služby, přinášet nápady, sdílet
své zkušenosti a být tak plnohodnotným členem týmu
A CO NABÍZÍME?
→ super tým mladých zapálených lidí, přátelské prostředí
otevřené novým nápadům
→ místo, kde je slyšen názor každého zaměstnance
→ HPP; 0,5 úvazek s výhledem navýšení v průběhu roku 2020
→ platové ohodnocení 13 000 Kč
→ materiální a organizační zázemí v krásných prostorách na
Praze 2
→ mezioborovou spolupráci, supervizní/intervizní podporu
→ zaměstnanecké benefity (sickdays, částečná možnost
homeoffice…)
→ další osobní a profesní rozvoj
→ pozice je vhodná i pro absolventy
Plánovaný nástup – listopad 2019, popř. dle dohody. CV A
MOTIVAČNÍ DOPIS zasílejte na adresu chvatalova@barevnysvetdeti.cz, a
to nejpozději DO 31. ŘÍJNA 2019. Na této adrese Vám také budou
zodpovězeny případné dotazy k vyhlášenému výběrovému
řízení. Po ukončení 1. kola výběrového řízení budou vybraní
zájemci pozváni k osobním pohovorům. Organizace si vyhrazuje právo
v odůvodněných případech výběrové řízení zkrátit,
prodloužit, přerušit nebo zcela zrušit.
Ministerstvo vnitra hledá do svého týmu zájemce o pozici „redaktor/ka Věstníku Ministerstva vnitra“. Hlavní náplň práce spočívá v přípravě a vydávání vnitřních předpisů ministerstva. Jedná se především o jejich jazykovou korekturu (vyžadována velmi dobrá znalost českého jazyka) a grafickou úpravu. Do náplně práce náleží rovněž tvorba stanovisek při přípravě vnitřních předpisů ministerstva, a to zejména z hlediska jejich souladu s Legislativními pravidly vlády. Práce zahrnuje i vedení knihovny odboru (zaměřené na právnickou literaturu) a vedení dokumentace (evidence vnitřních předpisů ministerstva).
Práce je vhodná pro absolventy vysokých škol se zaměřením vzdělání na český jazyk nebo právo.
Jedná se o zajímavou a samostatnou práci, která vyžaduje pečlivost, zodpovědnost, znalost práce s MS Office. Znalost MS Excel a ASPI výhodou.
Nabízíme:
- 14. platová třída (od 30.000 + osobní ohodnocení)
- zaměstnanecké benefity (možnost stravování v objektu zaměstnavatele, pružná pracovní doba, FKSP, 5 dnů indispozičního volna, 5 týdnů dovolené, další dny volna dle zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě)
- možnost dalšího vzdělávání odborná školení
- příjemné pracovní prostředí a kolektiv
Podrobnosti:
- místo výkonu: Praha (Pražského povstání)
- úvazek: plný
- rozvržení pracovní doby: lze i pružná pracovní doba
- datum nástupu: od listopadu 2019
kontaktní informace:
pavlina.rypalova@mvcr.cz, nebo tereza.subrtova@mvcr.cz, 974 817 303
V případě zájmu prosíme o zaslání životopisu
8.8.2019
Vydavatelství TAKTIK je mezinárodní společnost, která působí v oblasti školství a vzdělávání ve čtyřech zemích již 10 let. Pomáháme školám a rodinám zvyšovat kvalitu a modernizovat formu výuky. Naším cílem je spojit kvalitní školní vzdělání s moderní technologií a novými didaktickými metodami a zlepšit tak zájem dětí o vzdělání. Našim zákazníkům potřebujeme poskytovat co nejlepší služby, proto otevíráme novou pozici.
Koordinátor vývoje učebnic pro ZŠ, SŠ: Matematika
Požadujeme
• ukončené VŠ vzdělání podmínkou
• ukončené pedagogické VŠ vzdělání Matematika výhodou
• zkušenost s prací redaktora v padagogickém nakladatelství výhodou
• organizační schopnosti
• smysl pro detail
• samostatnost, rozhodnost a zodpovědnost
• perfektní znalost českého jazyka
Nabízíme
• možnost profesního růstu
• zázemí stabilní společnosti
Náplň práce
• vývoj jednotlivých produktů na základě potřeb zákazníků a průzkumu trhu
• zodpovědnost za stanovení nákladů na vývoj jednotlivých produktů
• redaktorská činnost - koncepční a realizační (nejedná se o práci píšícího redaktora či novináře)
• komunikace s autory a spolupracovníky
kontakt:Ing. Valerián Stec
TAKTIK International, s.r.o.
mob: 00 420 725 959 246
e-mail: stec@seminar-taktik.cz
web: www.etaktik.cz
Sociální pracovník
Požadavky:
• odborné vzdělání v oboru sociální práce dle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách § 110 (min. VOŠ)
• zralá osobnost
• ochota učit se
• respekt k poslání, hodnotám a cílům Armády spásy
• dobré komunikační schopnosti
• vysokou motivaci pro práci s cílovou skupinou
• profesionální vystupování
• schopnost týmové práce
• počítačová gramotnost na uživatelské úrovni
• čistý trestní rejstřík
Výhodou:
• zkušenost s prací s dětmi a mládeží
• zkušenost s prací v neziskové organizaci
Nabízíme:
• nástupní mzda 24.900 Kč, po 12 měsících od nástupu navýšení mzdy dle platných tabulek
• zázemí mezinárodní křesťanské organizace
• možnost dalšího vzdělávání a profesního růst
• benefit ve formě 5 týdnů dovolené
• stravenky za každý odpracovaný den
• po roce příspěvek na penzijní připojištění
• práce v mladém kolektivu
• účast na konferencích a interním vzdělávání
• teambuilding
Termín nástupu: od 1. 10. 2019 nebo dle dohody
Popis práce:
• sociální práce při řešení nepříznivé sociální situace klientů
• realizace programů v Nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež
• administrativní činnost
• tvorba pracovních metodik
Místo výkonu práce: Brno
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete Váš strukturovaný životopis s motivačním dopisem na emailovou adresu kcstankova_brno@armadaspasy.cz.
Vybraní uchazeči budou pozváni k pohovoru, který proběhne v Centru sociálních služeb na Staňkově 6 v Brně.
(Zasláním údajů o své osobě souhlasíte s jejich uchováním po dobu trvání výběrového řízení. Poté budou skartovány.)
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA POZICI
Specialista podpory vědy a výzkumu - NÁRODNÍHO ZEMĚDĚLSKÉHO MUZEA s.p.o.
Národní zemědělské muzeum s.p.o. (IČO: 750 75 741), zkr. „NZM“
se sídlem Kostelní 1300/44, 170 00 Praha 7 – Holešovice
vyhlašuje výběrové řízení na pozici:
‒ v platové třídě
‒ hrubý příjem po zkušební době Specialista podpory vědy a výzkumu / úvazek 0,5-0,75
‒ 10. třída (dle platného Nařízení vlády č. 564/2006 Sb.)
‒ 25 000 - 30 000 Kč (při plném úvazku)
‒ Stručný popis pracovního místa
(charakteristika pracovní činnosti): ‒ administrativní a odborná činnost v rámci agendy podpory vědy a výzkumu
‒ organizační a administrativní podpora zasedání Vědecké rady, Redakční rady, Komise pro vnitřní hodnocení, administrace interního grantového systému
‒ organizace akcí, odborných konferencí, workshopů a přednášek, administrativní podpora a koordinace odborných soutěží
‒ příprava, zajištění a tvorba podkladů pro výkaznictví vědy a výzkumu, zprávy a vyhodnocení vědy a výzkumu
‒ administrativní, organizační a redakční podpora při přípravě časopisu Prameny a studie a při vydavatelské činnosti muzea
‒ zajištění administrativy oddělení – korespondence, vedení spisové služby apod.
‒ další administrativní, účetní, správní, ekonomické činnosti v rámci oddělení
‒ Požadavky kladené na uchazeče:
‒ vzdělání - VŠ vzdělání (Bc, Mgr.)
‒ požadovaná praxe ‒ vhodná je praxe ve vědecké či výzkumné organizaci nebo v muzeu
‒ výborná znalost práce na počítači (Word, Excel), výborná znalost českého jazyka, znalost anglického jazyka
‒ zkušenost práce s odbornými texty či s redaktorskou prací výhodou
‒ další znalosti a schopnosti ‒spolehlivost, pečlivost, výborné organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, schopnost zvládat stres a vysoké pracovní nasazení
‒ trestní bezúhonnost
Pracovní poměr na dobu: určitou na dobu 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup do prac. poměru: ‒ co nejdříve (ideálně srpen, září 2019)
Bližší informace poskytne:
Informace o pozici:
‒ Mgr. Jitka Sobotková, Ph.D., vedoucí Oddělení sekretariát a podpory vědy
mobil: +420 778 880 633, mail: jitka.sobotkova@nzm.cz
Informace o výběrovém řízení:
‒ Ing. Hana Kabíčková
mobil: +420 778 493 187, mail: hana.kabickova@nzm.cz
Termín podání přihlášky: Co nejdříve, nejpozději do 15. 8. 2019
Vybraní uchazeči budou průběžně zváni k osobnímu pohovoru.
Adresa pro zasílání přihlášek a příloh:
E-mail pro elektronické zasílání: Národní zemědělské muzeum s.p.o., Ing. Hana Kabíčková
Kostelní 1300/44, 170 00 Praha 7
(na obálku uvádějte: Výběrové řízení – Specialista podpory vědy a výzkumu
hana.kabickova@nzm.cz (Předmět: Výběrové řízení – Specialista podpory vědy a výzkumu
Místo výkonu práce: Praha 7 – Holešovice, Kostelní 1300/44
Součástí přihlášky musí být: ‒ strukturovaný životopis (vzdělání, schopnosti a dovednosti, praxe atd.) a popis naplnění požadavků na pracovní místo
‒ motivační dopis obsahující, (1) proč se o tuto práci ucházíte, (2) telefonní čísla a e-maily na 3 osoby, které znají vaši práci a mohou vás doporučit, (3) představy o rozvržení pracovní doby v rámci úvazku, (4) termín, kdy můžete nastoupit
Datum uveřejnění inzerátu na internetu: 26. 7. 2019
schválil: doc. Ing. Milan Jan Půček, MBA, Ph.D., generální ředitel NZM
22.7.2019
Hľadá sa Pracovník zákazníckej podpory s češtinou/slovenčinou a angličtinou
* Krakov, Poľsko
* plný úväzok
ITSELECTA SP. Z O.O.
Víziou spoločnosti ITSELECTA je pomôcť spoločnostiam nájsť tých správnych zamestnancov. Sme poradenská spoločnosť, ktorá nielen pomáha uchádzačom nájsť vhodné zamestnanie, ale taktiež sprostredkováva outsorcing pre IT projekty. Viac o nás môžete nájsť na našej stránke: https://www.itselecta.com/
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• spravovanie prichádzajúcich hovorov, e-mailov ako aj otázok či požiadaviek zákazníkov
• vyhodnocovanie potrieb zákazníka
• spracovanie sťažností zákazníkov a odpovedanie na otázky týkajúce sa produktov, objednávok, platieb, faktúr a podobne
• budovanie pevných vzťahov so zákazníkmi
• zaznamenávanie a riešenie prípadných problémových situácií
• prispievanie k zlepšovaniu jednotlivých procesov
Zamestnanecké výhody, benefity
• Zmluvu na plný pracovný úväzok
• prácu v medzinárodnom tíme s kolegami zo 40 rôznych krajín
• možnosť kariérneho rastu
• rýchlo sa meniace prostredie plné zábavy a firemných podujatí
• zľavy na firemné produkty
• Cafeteria budget (po treťom mesiaci v zamestnaní)
• vysoká finančná podpora prispievajúca k pokrytiu nákladov s presťahovaním sa
Požiadavky na zamestnanca
• bez potreby predchádzajúcich skúseností
• výborná znalosť češtiny alebo slovenčiny (materinský jazyk alebo úroveň C1) a angličtiny (úroveň C1)
• znalosť MS Office, najmä Excel
• skúsenosti v podobných pozíciách veľkou výhodou
• výborné komunikačné zručnosti (slovom aj písmom)
• proaktívny prístup
• občianstvo v EÚ
Viac o pozícií: https://www.itselecta.com/vacancy/customer-care-representative-with-different-languages/
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu prosím pošlite Vaše CV v angličtine na . My sa Vám následne ozveme, a zodpovieme všetky Vaše prípadné otázky ohľadom danej pozície. Následne ak bude záujem z Vašej strany, spravíme s Vami 30minutové interview. Ak bude dané interview úspešné, odporučíme Vás do spoločnosti, pre ktorú daných zamestnancov hľadáme. Navyše Vám poskytneme feedback a informácie o danej spoločnosti, ktoré Vám môžu pomôcť pri následnom interview s HR zamestnancom danej spoločnosti.