Ostatní nabídky a inzerce

  • NABÍDKA BRIGÁDY


    MUZEUM U VÁCLAVSKÉHO NÁMĚSTÍ

    přijme obsluhu na pozici pokladní (prodej vstupenek) a kustoda (průvodce, hlídač v muzeu).



    Nabízíme:

    140 Kč/hod.

    Možnost výběru směn dle vašich časových možností.

    Práci v mladém a přátelském kolektivu přímo v centru Prahy u Václavského náměstí.

    Možnost práce i na hlavní pracovní poměr.


    Požadavky:

    Student/ka VŠ.

    Znalost angličtiny (komunikace se zahraničními turisty).

    Uživatelská znalost práce s PC (MS Office).

    Dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování, spolehlivost.

    Samostatnost i schopnost práce v týmu.

    Otevřeno každý den 7 dní v týdnu včetně svátků 9.00 – 21.00.



    Kontakt:

    Pokud máte o brigádu zájem, pište na info@umeleckaagentura.cz nebo volejte na 731 176 659.



  • 3. lékařská fakulta UK přijme referenta/ku do Studijního oddělení pro studenty bakalářských studijních programů

    Požadujeme:

    • SŠ nebo VŠ vzdělání

    • velmi dobrou znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)

    • pečlivost, důslednost, ale i schopnost týmové spolupráce a osobní odpovědnosti

    • systematičnost a schopnost řešit samostatně úkoly a problémy

    • znalost administrativní agendy

    • znalost ČJ (mluvená a psaná forma)

    • flexibilita, loajalita

    Výhodou:

    • praxe v administrativě (zejména na vysoké škole)

    • znalost vysokoškolského prostředí

    • dobré komunikační dovednosti

    • AJ (mluvená a psaná forma) výhodou

    • znalost příslušných právních předpisů zejména vysokoškolského zákona, archivnictví a spisové služby, ochrany osobních údajů

    Nabízíme:

    • plný pracovní úvazek

    • zajímavou a kreativní práci v příjemném pracovním prostředí

    • zahájení pracovního poměru dohodou

    • zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění)

    • pracoviště: Praha 10

    • mzdové podmínky dle Vnitřního mzd. předpisu UK

    PODMÍNKOU PRO ÚČAST VE VÝBĚROVÉM ŘÍZENÍ JE ZASLÁNÍ MOTIVAČNÍHO DOPISU

    A STRUKTUROVANÉHO ŽIVOTOPISU NEJPOZDĚJI DO 24. 10. 2019 NA EMAILOVOU ADRESU ZADAVATELE INZERÁTU.

    Reakcí na tuto inzerci dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů v souladu se zákonem 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů do doby ukončení výběrového řízení.


    ________________________________________

    Informace o pozici

    3. LF UK, Marková Monika

    monika.markova@lf3.cuni.cz

    Ruská 2411/87, 100 00 Praha 10 – Vršovice, Česká republika

    267 102 205






  • Pracovník/Pracovnice informačního oddělení


    Firma: Univerzita Karlova - Rektorát (zaměstnavatel)

    Místo pracoviště: Praha

    Smluvní vztah: Dohoda o pracovní činnosti

    Vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

    Jazyky: angličtina (pokročilá), ruština velkou výhodou

    Benefity: vzdělávací kurzy, školení, firemní akce

    Vhodné i pro: absolventy, aktivní seniory, osoby na rodičovské dovolené, ZTP


    Rektorát Univerzity Karlovy, UK Point - Informační, poradenské a sociální centrum přijme pracovníka/pracovnici na pozici Pracovník/Pracovnice informačního oddělení. Jedná se o práci na poloviční úvazek DPČ v rozsahu 80h/měsíčně (směnný provoz).


    Náplň práce:


    • Zajištění a koordinace plynulého provozu informačních služeb na info-desku

    • Každodenní práce s klienty, osobní vyřizování dotazů, obsluha telefonní informační linky UK, vyřizování e-mailových dotazů (třídění)

    • Drobná administrativa

    • Úzká spolupráce s ostatními útvary IPSC

    • Rozvoj a zkvalitňování služeb a pracovních postupů

    • Spolupráce na dalších akcích UK Pointu


    Požadavky:


    • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou

    • Komunikační schopnosti na vysoké úrovni

    • Srozumitelný písemný a ústní projev a aktivní znalost angličtiny (komunikace v angličtině na denní bázi)

    • Ochota porozumět potřebám různých cílových skupin (zaměstnanci UK, vyučující a studenti, středoškoláci, odborná veřejnost, uchazeči o studium)

    • Uživatelská znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)

    • Příjemné a vstřícné vystupování

    • Pečlivost, spolehlivost, organizační schopnosti

    • Proaktivní přístup k práci, ochotu učit se novým věcem


    Nabízíme:

    • Práce ve vysoce prestižní instituci

    • Příjemné pracovní prostřední v centru Prahy

    • Zaměstnanecké benefity spojené s průkazem zaměstnance UK

    • Možnost dalšího vzdělávání v rámci kurzů pro zaměstnance

    • Možnost profesního rozvoje, podílení se na inovaci služeb a realizace vlastních nápadů

    • Nástup ihned, případně dle domluvy

    • Svá CV zasílejte na adresu: tereza.virtova@ruk.cuni.cz






2.10.2019


  • NEZISKOVÁ ORGANIZACE BAREVNÝ SVĚT DĚTÍ ROZŠIŘUJEME TÝM SLUŽEB

    PRO PĚSTOUNY O DALŠÍHO SOCIÁLNÍHO PRACOVNÍKA DOPROVÁZENÍ

    PĚSTOUNSKÝCH RODIN!


    HLEDÁME ČLOVĚKA, KTERÝ:


    → nechce jen vyplňovat formuláře, láká ho socioterapeutická

    práce s dětmi, jejich pěstouny a rodiči


    → se orientuje v oblasti náhradní rodinné péče


    → má splněné vzdělání dle zákona č. 359/1999 Sb.


    → přistupuje ke klientům profesionálně a přátelsky (praxe v

    přímé práci s rodinami výhodou)


    → vyznačuje se zralou osobností; je zodpovědný, spolehlivý a

    otevřený v komunikaci


    → je otevřený inovativním přístupům v sociální práci a má

    chuť se dále vzdělávat


    → má pozitivní přístup k životu a zvládá zátěžové situace


    → ovládá běžnou práci na PC (word, excel, e-mail,

    administrativní systém…)


    → se chce podílet na rozvoji služby, přinášet nápady, sdílet

    své zkušenosti a být tak plnohodnotným členem týmu


    A CO NABÍZÍME?


    → super tým mladých zapálených lidí, přátelské prostředí

    otevřené novým nápadům


    → místo, kde je slyšen názor každého zaměstnance


    → HPP; 0,5 úvazek s výhledem navýšení v průběhu roku 2020


    → platové ohodnocení 13 000 Kč


    → materiální a organizační zázemí v krásných prostorách na

    Praze 2


    → mezioborovou spolupráci, supervizní/intervizní podporu


    → zaměstnanecké benefity (sickdays, částečná možnost

    homeoffice…)


    → další osobní a profesní rozvoj


    → pozice je vhodná i pro absolventy


    Plánovaný nástup – listopad 2019, popř. dle dohody. CV A

    MOTIVAČNÍ DOPIS zasílejte na adresu chvatalova@barevnysvetdeti.cz, a

    to nejpozději DO 31. ŘÍJNA 2019. Na této adrese Vám také budou

    zodpovězeny případné dotazy k vyhlášenému výběrovému

    řízení. Po ukončení 1. kola výběrového řízení budou vybraní

    zájemci pozváni k osobním pohovorům. Organizace si vyhrazuje právo

    v odůvodněných případech výběrové řízení zkrátit,

    prodloužit, přerušit nebo zcela zrušit.





  • Ministerstvo vnitra hledá do svého týmu zájemce o pozici „redaktor/ka Věstníku Ministerstva vnitra“. Hlavní náplň práce spočívá v přípravě a vydávání vnitřních předpisů ministerstva. Jedná se především o jejich jazykovou korekturu (vyžadována velmi dobrá znalost českého jazyka) a grafickou úpravu. Do náplně práce náleží rovněž tvorba stanovisek při přípravě vnitřních předpisů ministerstva, a to zejména z hlediska jejich souladu s Legislativními pravidly vlády. Práce zahrnuje i vedení knihovny odboru (zaměřené na právnickou literaturu) a vedení dokumentace (evidence vnitřních předpisů ministerstva).


    Práce je vhodná pro absolventy vysokých škol se zaměřením vzdělání na český jazyk nebo právo.


    Jedná se o zajímavou a samostatnou práci, která vyžaduje pečlivost, zodpovědnost, znalost práce s MS Office. Znalost MS Excel a ASPI výhodou.


    Nabízíme:


    -       14. platová třída (od 30.000 + osobní ohodnocení)


    -       zaměstnanecké benefity (možnost stravování v objektu zaměstnavatele, pružná pracovní doba, FKSP, 5 dnů indispozičního volna, 5 týdnů dovolené, další dny volna dle zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě)


    -       možnost dalšího vzdělávání odborná školení


    -       příjemné pracovní prostředí a kolektiv


    Podrobnosti:


    -       místo výkonu: Praha (Pražského povstání)


    -       úvazek: plný


    -       rozvržení pracovní doby: lze i pružná pracovní doba


    -       datum nástupu: od listopadu 2019


    kontaktní informace:


    pavlina.rypalova@mvcr.cz, nebo tereza.subrtova@mvcr.cz, 974 817 303


    V případě zájmu prosíme o zaslání životopisu




8.8.2019

  • Vydavatelství TAKTIK je mezinárodní společnost, která působí v oblasti školství a vzdělávání ve čtyřech zemích již 10 let. Pomáháme školám a rodinám zvyšovat kvalitu a modernizovat formu výuky. Naším cílem je spojit kvalitní školní vzdělání s moderní technologií a novými didaktickými metodami a zlepšit tak zájem dětí o vzdělání. Našim zákazníkům potřebujeme poskytovat co nejlepší služby, proto otevíráme novou pozici.

    Koordinátor vývoje učebnic pro ZŠ, SŠ: Matematika

    Požadujeme

    • ukončené VŠ vzdělání podmínkou 

    • ukončené pedagogické VŠ vzdělání Matematika výhodou 

    • zkušenost s prací redaktora v padagogickém nakladatelství výhodou 

    • organizační schopnosti 

    • smysl pro detail 

    • samostatnost, rozhodnost a zodpovědnost 

    • perfektní znalost českého jazyka

    Nabízíme

    • možnost profesního růstu 

    • zázemí stabilní společnosti

    Náplň práce

    • vývoj jednotlivých produktů na základě potřeb zákazníků a průzkumu trhu 

    • zodpovědnost za stanovení nákladů na vývoj jednotlivých produktů 

    • redaktorská činnost - koncepční a realizační (nejedná se o práci píšícího redaktora či novináře) 

    • komunikace s autory a spolupracovníky

    kontakt:Ing. Valerián Stec

    TAKTIK International, s.r.o.


    mob:     00 420 725 959 246

    e-mail:   stec@seminar-taktik.cz

    web:      www.etaktik.cz  


  • Sociální pracovník


    Požadavky:

    • odborné vzdělání v oboru sociální práce dle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách § 110 (min. VOŠ)

    • zralá osobnost

    • ochota učit se

    • respekt k poslání, hodnotám a cílům Armády spásy

    • dobré komunikační schopnosti

    • vysokou motivaci pro práci s cílovou skupinou

    • profesionální vystupování

    • schopnost týmové práce

    • počítačová gramotnost na uživatelské úrovni

    • čistý trestní rejstřík



    Výhodou:

    • zkušenost s prací s dětmi a mládeží

    • zkušenost s prací v neziskové organizaci



    Nabízíme:

    • nástupní mzda 24.900 Kč, po 12 měsících od nástupu navýšení mzdy dle platných tabulek

    • zázemí mezinárodní křesťanské organizace

    • možnost dalšího vzdělávání a profesního růst

    • benefit ve formě 5 týdnů dovolené

    • stravenky za každý odpracovaný den

    • po roce příspěvek na penzijní připojištění

    • práce v mladém kolektivu

    • účast na konferencích a interním vzdělávání

    • teambuilding


    Termín nástupu: od 1. 10. 2019 nebo dle dohody


    Popis práce:

    • sociální práce při řešení nepříznivé sociální situace klientů

    • realizace programů v Nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež

    • administrativní činnost

    • tvorba pracovních metodik


    Místo výkonu práce: Brno


    V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete Váš strukturovaný životopis s motivačním dopisem na emailovou adresu kcstankova_brno@armadaspasy.cz.

    Vybraní uchazeči budou pozváni k pohovoru, který proběhne v Centru sociálních služeb na Staňkově 6 v Brně.

    (Zasláním údajů o své osobě souhlasíte s jejich uchováním po dobu trvání výběrového řízení. Poté budou skartovány.)



  • VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA POZICI

    Specialista podpory vědy a výzkumu - NÁRODNÍHO ZEMĚDĚLSKÉHO MUZEA s.p.o.

    Národní zemědělské muzeum s.p.o. (IČO: 750 75 741), zkr. „NZM“

    se sídlem Kostelní 1300/44, 170 00 Praha 7 – Holešovice

    vyhlašuje výběrové řízení na pozici:

    ‒ v platové třídě

    ‒ hrubý příjem po zkušební době Specialista podpory vědy a výzkumu / úvazek 0,5-0,75

    ‒ 10. třída (dle platného Nařízení vlády č. 564/2006 Sb.)

    ‒ 25 000 - 30 000 Kč (při plném úvazku)

    ‒ Stručný popis pracovního místa

    (charakteristika pracovní činnosti): ‒ administrativní a odborná činnost v rámci agendy podpory vědy a výzkumu

    ‒ organizační a administrativní podpora zasedání Vědecké rady, Redakční rady, Komise pro vnitřní hodnocení, administrace interního grantového systému

    ‒ organizace akcí, odborných konferencí, workshopů a přednášek, administrativní podpora a koordinace odborných soutěží

    ‒ příprava, zajištění a tvorba podkladů pro výkaznictví vědy a výzkumu, zprávy a vyhodnocení vědy a výzkumu

    ‒ administrativní, organizační a redakční podpora při přípravě časopisu Prameny a studie a při vydavatelské činnosti muzea

    ‒ zajištění administrativy oddělení – korespondence, vedení spisové služby apod.

    ‒ další administrativní, účetní, správní, ekonomické činnosti v rámci oddělení

    ‒ Požadavky kladené na uchazeče:

    ‒ vzdělání - VŠ vzdělání (Bc, Mgr.)

    ‒ požadovaná praxe ‒ vhodná je praxe ve vědecké či výzkumné organizaci nebo v muzeu

    ‒ výborná znalost práce na počítači (Word, Excel), výborná znalost českého jazyka, znalost anglického jazyka

    ‒ zkušenost práce s odbornými texty či s redaktorskou prací výhodou

    ‒ další znalosti a schopnosti ‒spolehlivost, pečlivost, výborné organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, schopnost zvládat stres a vysoké pracovní nasazení

    ‒ trestní bezúhonnost

    Pracovní poměr na dobu: určitou na dobu 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou

    Předpokládaný nástup do prac. poměru: ‒ co nejdříve (ideálně srpen, září 2019)

    Bližší informace poskytne:

    Informace o pozici:

    ‒ Mgr. Jitka Sobotková, Ph.D., vedoucí Oddělení sekretariát a podpory vědy

    mobil: +420 778 880 633, mail: jitka.sobotkova@nzm.cz

    Informace o výběrovém řízení:

    ‒ Ing. Hana Kabíčková

    mobil: +420 778 493 187, mail: hana.kabickova@nzm.cz


    Termín podání přihlášky: Co nejdříve, nejpozději do 15. 8. 2019

    Vybraní uchazeči budou průběžně zváni k osobnímu pohovoru.

    Adresa pro zasílání přihlášek a příloh:



    E-mail pro elektronické zasílání: Národní zemědělské muzeum s.p.o., Ing. Hana Kabíčková

    Kostelní 1300/44, 170 00 Praha 7

    (na obálku uvádějte: Výběrové řízení – Specialista podpory vědy a výzkumu

    hana.kabickova@nzm.cz (Předmět: Výběrové řízení – Specialista podpory vědy a výzkumu

    Místo výkonu práce: Praha 7 – Holešovice, Kostelní 1300/44

    Součástí přihlášky musí být: ‒ strukturovaný životopis (vzdělání, schopnosti a dovednosti, praxe atd.) a popis naplnění požadavků na pracovní místo

    ‒ motivační dopis obsahující, (1) proč se o tuto práci ucházíte, (2) telefonní čísla a e-maily na 3 osoby, které znají vaši práci a mohou vás doporučit, (3) představy o rozvržení pracovní doby v rámci úvazku, (4) termín, kdy můžete nastoupit


    Datum uveřejnění inzerátu na internetu: 26. 7. 2019

    schválil: doc. Ing. Milan Jan Půček, MBA, Ph.D., generální ředitel NZM







22.7.2019

  • Hľadá sa Pracovník zákazníckej podpory s češtinou/slovenčinou a angličtinou

    * Krakov, Poľsko

    * plný úväzok

    ITSELECTA SP. Z O.O.

    Víziou spoločnosti ITSELECTA je pomôcť spoločnostiam nájsť tých správnych zamestnancov. Sme poradenská spoločnosť, ktorá nielen pomáha uchádzačom nájsť vhodné zamestnanie, ale taktiež sprostredkováva outsorcing pre IT projekty. Viac o nás môžete nájsť na našej stránke: https://www.itselecta.com/

    Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

    • spravovanie prichádzajúcich hovorov, e-mailov ako aj otázok či požiadaviek zákazníkov

    • vyhodnocovanie potrieb zákazníka

    • spracovanie sťažností zákazníkov a odpovedanie na otázky týkajúce sa produktov, objednávok, platieb, faktúr a podobne

    • budovanie pevných vzťahov so zákazníkmi

    • zaznamenávanie a riešenie prípadných problémových situácií

    • prispievanie k zlepšovaniu jednotlivých procesov

    Zamestnanecké výhody, benefity

    • Zmluvu na plný pracovný úväzok

    • prácu v medzinárodnom tíme s kolegami zo 40 rôznych krajín

    • možnosť kariérneho rastu

    • rýchlo sa meniace prostredie plné zábavy a firemných podujatí

    • zľavy na firemné produkty

    • Cafeteria budget (po treťom mesiaci v zamestnaní)

    • vysoká finančná podpora prispievajúca k pokrytiu nákladov s presťahovaním sa

    Požiadavky na zamestnanca

    • bez potreby predchádzajúcich skúseností

    • výborná znalosť češtiny alebo slovenčiny (materinský jazyk alebo úroveň C1) a angličtiny (úroveň C1)

    • znalosť MS Office, najmä Excel

    • skúsenosti v podobných pozíciách veľkou výhodou

    • výborné komunikačné zručnosti (slovom aj písmom)

    • proaktívny prístup

    • občianstvo v EÚ

    Viac o pozícií: https://www.itselecta.com/vacancy/customer-care-representative-with-different-languages/

    Informácie o výberovom konaní

    V prípade záujmu prosím pošlite Vaše CV v angličtine na . My sa Vám následne ozveme, a zodpovieme všetky Vaše prípadné otázky ohľadom danej pozície. Následne ak bude záujem z Vašej strany, spravíme s Vami 30minutové interview. Ak bude dané interview úspešné, odporučíme Vás do spoločnosti, pre ktorú daných zamestnancov hľadáme. Navyše Vám poskytneme feedback a informácie o danej spoločnosti, ktoré Vám môžu pomôcť pri následnom interview s HR zamestnancom danej spoločnosti.











ARCHIV


Poslední změna: 23. listopad 2021 11:49 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na: