Podmínky přijímacího řízení ****************************************************************************************** * Podmínky přijímacího řízení ****************************************************************************************** Písemná zkouška má 3 části: 1)   Zkouška z 1. oboru max. 30 b. 2)   Zkouška z 2. oboru max. 30 b. 3)   Písemná zkouška z pedagogicko-psychologické přípravy, max. 30 b. Celkem max. 90 b. Výchova ke zdraví Přijímací zkouška z výchovy ke zdraví je písemná. Tvoří ji test zjišťující odbornou orient oblasti podpory zdraví. Prověřuje znalosti uchazeče z oblasti biologických, psychologickýc základů problematiky ochrany zdraví. Vychází z doporučené odborné literatury. Délka testu Test pedagogicko-psychologické přípravy trvá 30 minut. Písemná zkouška prověřuje znalosti z pedagogiky a psychologie na úrovni výstupních požadav studium. Vychází z obsahu dílčích disciplín, které tvoří studijní plán Pedagogicko-psychol ve studijním programu Specializace v pedagogice v aktuálním akademickém roce (dostupný na  "http://studium.pedf.cuni.cz/karolinka/2016/OBUZ.html"] .  Písemný test je tvořen otázkami z pedagogiky a psychologie. Kromě základních znalostí (ter poznatky) jde i o schopnost aplikovat teoretické znalosti do řešení modelových situací v p *========================================================================================= * Podmínky přijetí *========================================================================================= a) dodání úředně ověřené kopie dokladu o ukončení bakalářského studijního programu, b) složení přijímací zkoušky, získání min. 1 bodu z každé části a dosažení počtu bodů stan přijetí, c) pro kombinace s oborem Tělesná výchova je součástí přihlášky potvrzení sportovního léka *========================================================================================= * Doporučená literatura *========================================================================================= BLAHUTKOVÁ, Marie, MATĚJKOVÁ, Eva a BRŮŽKOVÁ, Lucie. Psychologie zdraví: pro studenty baka magisterských oborů. 1.vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010. DYLEVSKÝ, Ivan. Základy anatomie a fyziologie člověka. Olomouc: Epava, 1995. DYLEVSKÝ, Ivan. Somatologie. Vyd. 2., přeprac. a dopl. Olomouc: Epava, 2000. HAYES, Nicky. Základy sociální psychologie. Vyd. 6. Praha: Portál, 2011. KŘIVOHLAVÝ, Jaro. Psychologie zdraví. Vyd. 3. Praha: Portál, 2009. KŘIVOHLAVÝ, J. Psychologie nemoci. Praha : Grada, 2002. MACHOVÁ, Jitka a kol. Výchova ke zdraví. Vyd. 1. Praha: Grada, 2009. MERKUNOVÁ, Alena a OREL, Miroslav. Anatomie a fyziologie člověka pro humanitní obory. Vyd. 2008. MLČÁK, Zdeněk. Psychologie zdraví a nemoci. Vyd. 2. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostrav PAVLÍČKOVÁ, Helena. Sociální psychologie. 1. vyd. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2013. Práva dítěte 2001–2010 v dokumentech OSN. Praha: Česká sekce DCI, 2002. Studijní literatura k testu z pedagogicko-psychologické přípravy je dostupná na webových s katedry pedagogiky, viz (web) [ URL "https://pages.pedf.cuni.cz/kssp/pro-uchazece/"] katedry psychologie, viz (web) [ URL "http://userweb.pedf.cuni.cz/kpsp/index.php?p=15"] Obecné podmínky přijímacího řízení naleznete zde (web) [ URL "https://pedf.cuni.cz/PEDF-92