CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_076/0016391 ****************************************************************************************** * Podoby diferenciace na základních školách ****************************************************************************************** Grantový projekt, reg. č.: CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_076/0016391 Název programu: Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Číslo výzvy: 02_19_076 Název výzvy: Inovace v pedagogice Název prioritní osy: PO 3 - Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, p vzdělávání. Název investiční priority: IP 1 - Omezování a prevence předčasného ukončování rovného přístupu ke kvalitním programům předškolní a sekundárnímu vzdělávání, možnostem formálního a které umožňuje zpětné začlenění do procesu vzděláv Specifický cíl: SC 4 - Zkvalitnění přípravy budoucích a začínající pracovníků. Číslo výzvy: 02_19_076 Datum zahájení: 01. 07. 2020 Datum ukončení: 31. 12. 2022 Závěrečná výzkumná zpráva: (pdf [ URL "PEDF-2076-version1- podoby_diferenciace_na_zakladnich_skolach___zavere Cílem projektu je zmapovat podobu diferenciace na ZŠ a popsat, jak tato přispívá k rozdílů postojích žáků. Výzkumně je projekt zaměřen na metaanalýzy výzkumů dopadů diferenciace, dá analýzy dat z mezinárodních výzkumů (TIMSS&PIRLS 2011, 2015 a 2019) a z longitudinálního v Bude provedeno reprezentativní dotazníkové šetření ředitelů ZŠ a případové studie 5 ZŠ. Vý doporučení pro vzdělávací politiku bude shrnuto v závěrečné zprávě.