PhDr. Veronika Laufková, Ph.D. ****************************************************************************************** * Proděkanka bez portfeje ****************************************************************************************** • spolupráce s institucemi zaměřenými na celoživotní a distanční vzdělávání • spolupráce s dalšími institucemi v oblasti vzdělávání a rozvoje fakulty • koncepce spolupráce s absolventy fakulty • koncepce dalšího rozvoje pracovníků (ve spolupráci s proděkanem pro rozvoj) • komunikace se studenty, oborovými radami a studentskými spolky (včetně stipendií) • hodnocení výuky studenty a hodnocení výuky účastníky celoživotního vzdělávání • podíl na tvorbě koncepce studijních programů a oborů ve spolupráci s?ostatními proděkany studijních programů a oborů • implementace reformy přípravy učitelů ****************************************************************************************** * Životopis ****************************************************************************************** • Proděkanka bez portfeje PedF UK (2024–dosud) • Katedra české literatury PedF UK (2021–dosud: odborný asistent, zástupce vedoucího katedry) • Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání PedF UK (2014–2021: vědecký pracovník, odborný asistent, tajemník katedry) PhDr. Veronika Laufková, Ph.D., vystudovala Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy, Učite vzdělávacích předmětů pro základní a střední školy, obor Český jazyk a literatura – Základ věd. Titul Ph.D. získala v oboru Pedagogika s disertační prací věnující se tématu formativ Ve své odborné činnosti se zabývá především literární výchově a rozvoji čtenářství na 1. s čtenářskou pregramotností a gramotností, školním hodnocením, formativním hodnocením, dobro činností a didaktikou. Doména publikační činnosti je v recenzovaných českých a slovenských pravidelnými prezentacemi výstupů na odborných konferencích. Publikuje zejména v recenzovaných časopisech, je řešitelkou řady grantů, zejména ESF proje spoluřešitelkou vědeckých grantů domácích i zahraničních, zakládá si na týmové spolupráci vědeckého poznání do reality školní praxe. Je spoluautorkou učebních textů, které transfer vědecké poznatky (zejména z oblasti čtenářství, pedagogiky a didaktiky) do praxe a zpřístu studentům, absolventům a učitelům z praxe. Spolupracuje s celou řadou vzdělávacích institucí (Otevřeno, NPI ČR, Bookstart, SKIP, Mora knihovna, ČŠI, MŠMT, …), věnuje se lektorské činnosti, včetně vstupních a průběžných vzděl provázejících učitelů.