Vážené kolegyně, vážení kolegové, vážené studentky a studenti,
čeká nás téměř měsíc zcela bezprecedentního omezení pohybu a sociálních kontaktů. Vím, že nezvyklá situace trvá již dlouho a že všichni jsme unaveni. Nyní ale potřebujeme o to více soudržnosti i výdrže. Prosím vás proto o dodržování všech opatření vlády a o ohleduplnost při řešení třeba i nestandardních situací. Věřím, že se nám tak podaří všechno nepříznivé překonat, a tím spíš vám za trpělivost a za pochopení děkuji.
– děkan Michal Nedělka
Na základě usnesení vlády č. 200, které upravuje provoz škol od 27. 2. do 21. 3. 2021 (včetně), bude platit pro výuku a provoz fakulty obdobný režim jako dosud:
Výuka bude probíhat distančně s níže uvedenými výjimkami,
prezenční zkoušky se mohou konat, a to za účasti nejvýše 10 přítomných osob,
pro fakulty zajišťující učitelské studijní programy platí výjimky pro klinickou a praktickou výuku a praxi jako doposud,
je možné konat prezenční přijímací zkoušky za účasti nejvýše 10 přítomných osob,
je možné konat individuální konzultace (1 na 1).
Ve všech budovách fakulty noste, prosím, vždy respirátor nebo nanoroušku. Výjimkou jsou jen situace, kdy zaměstnanec v pracovní době nepřichází do kontaktu s jinými osobami.
Je zavedena povinnost prokázat se písemným potvrzením zaměstnavatele při cestě do zaměstnání mimo okres. Formulář je součástí tohoto opatření a bude jej na požádání potvrzovat děkanát. V prvních dnech platnosti opatření je možné využít zaměstnanecký průkaz.
Formuláře čestného prohlášení a potvrzení o zaměstnání jsou dostupné na intranetu sekci Covid 19.
V souvislosti se zákazem opustit území okresu nebo hl. m. Prahy, na jehož území má student trvalý pobyt nebo bydliště, uvedeným v usnesení vlády č. 216 je pro studenty dána výjimka z tohoto zákazu, a to pro cesty za účelem účasti na vzdělávání, praxích a na zkouškách. Studenti mají povinnost prokázat důvodnost využití těchto výjimek písemným dokladem nebo zpočátku alespoň čestným prohlášením s uvedením konkrétního důvodu výjimky (včetně například výpůjčky literatury).
Pracujeme na tom, aby písemný doklad – potvrzení o účasti na vzdělávání, zkoušce nebo praxi bylo možné generovat ze SIS. Kromě toho může jako průkaz posloužit i průkaz studenta.
Oba formuláře pro studenty jsou ke stažení na stránkách studijního oddělení pod tímto odkazem.
Úřední dny fakulty jsou pondělí a středa 9:00–15:00 hod.
Ostatní dny jsou budovy přístupné zaměstnancům na kartu (studenti mohou např. individuálně cvičit na hudební nástroje).
Pokud potřebujete vrátit výpůjčku do biblioboxu, vyzvednout si knihy v rezervačním boxu, jste například domluveni na individuálních konzultacích nebo potřebujete cvičit individuálně na hudební nástroje, můžete přijít kdykoliv v době, kdy je v provozu vrátnice. Bude třeba případně zazvonit.
Ve všech budovách bude provoz vrátnic zajištěn pondělí–pátek v těchto časech:
Magdalény Rettigové 7:00–19:30 hod.
Myslíkova 8:00–17:00 hod.
Celetná 6:00–19:00 hod.
Brandýs nad Labem 7:30–14:00 hod.
K vyzvednutí požadovaného titulu je třeba nejprve zadat objednávku do rezervačního systému. Následně vám přijde potvrzení o vyřízení. Většina výpůjček je vyřizována v úřední dny (pondělí a středa) v době 9:00–15:00 hod. Pokud se v tyto dny nemůžete dostavit, požádejte knihovnu o možnost vyzvednutí v rezervačním boxu v jiný den.
Pro případ potřeby připravila knihovna pro zaměstnance možnost vyzvednout si výpůjčku přes podatelnu. Pokud se rozhodnete této možnosti využít, kontaktujte knihovnu.
Abyste si mohli vyzvednout objednávku, je třeba ji jako první zadat do rezervačního systému. Následně vám přijde potvrzení o vyřízení. Většina výpůjček je vypořádávána v úřední dny pondělí a středa 9:00–15:00 hod. Pokud se nemůžete v tyto dny dostavit, požádejte knihovnu o vyzvednutí v rezervačním boxu v jiný den. Rezervační boxy jsou přístupné v době provozu vrátnice.
Výpůjčky vracejte pouze přes bibliobox, který je přístupný v době provozu vrátnice.
Studijní oddělení je otevřeno v úředních hodinách pondělí a středa 9:00–14:00 hod.
Podatelna a další oddělení děkanátu (např. zahraniční oddělení) jsou otevřeny v úředních dnech. V ostatní dny mohou zaměstnanci pracovat z domova, případně docházet na pracoviště podle potřeby.
Prodejna je nadále uzavřena, ale je možné si vyzvedávat objednávky přes internet v úřední dny.