• Aktuality

Aktuality

28. února 2021

Slovo děkana

Vážené kolegyně, vážení kolegové, vážené studentky a studenti,


čeká nás téměř měsíc zcela bezprecedentního omezení pohybu a sociálních kontaktů. Vím, že nezvyklá situace trvá již dlouho a že všichni jsme unaveni. Nyní ale potřebujeme o to více soudržnosti i výdrže. Prosím vás proto o dodržování všech opatření vlády a o ohleduplnost při řešení třeba i nestandardních situací. Věřím, že se nám tak podaří všechno nepříznivé překonat, a tím spíš vám za trpělivost a za pochopení děkuji.


– děkan Michal Nedělka


Na základě usnesení vlády č. 200, které upravuje provoz škol od 27. 2. do 21. 3. 2021 (včetně), bude platit pro výuku a provoz fakulty obdobný režim jako dosud:


Výuka bude probíhat distančně s níže uvedenými výjimkami,


  • prezenční zkoušky se mohou konat, a to za účasti nejvýše 10 přítomných osob,

  • pro fakulty zajišťující učitelské studijní programy platí výjimky pro klinickou a praktickou výuku a praxi jako doposud,

  • je možné konat prezenční přijímací zkoušky za účasti nejvýše 10 přítomných osob,

  • je možné konat individuální konzultace (1 na 1).


Ve všech budovách fakulty noste, prosím, vždy respirátor nebo nanoroušku. Výjimkou jsou jen situace, kdy zaměstnanec v pracovní době nepřichází do kontaktu s jinými osobami.


Jak to bude se zákazem opustit území okresu?

Pro zaměstnance:

Je zavedena povinnost prokázat se písemným potvrzením zaměstnavatele při cestě do zaměstnání mimo okres. Formulář je součástí tohoto opatření a bude jej na požádání potvrzovat děkanát. V prvních dnech platnosti opatření je možné využít zaměstnanecký průkaz.

Formuláře čestného prohlášení a potvrzení o zaměstnání jsou dostupné na intranetu sekci Covid 19.


Pro studenty:

V souvislosti se zákazem opustit území okresu nebo hl. m. Prahy, na jehož území má student trvalý pobyt nebo bydliště, uvedeným v usnesení vlády č. 216 je pro studenty dána výjimka z tohoto zákazu, a to pro cesty za účelem účasti na vzdělávání, praxích a na zkouškách. Studenti mají povinnost prokázat důvodnost využití těchto výjimek písemným dokladem nebo zpočátku alespoň čestným prohlášením s uvedením konkrétního důvodu výjimky (včetně například výpůjčky literatury).


Pracujeme na tom, aby písemný doklad – potvrzení o účasti na vzdělávání, zkoušce nebo praxi bylo možné generovat ze SIS. Kromě toho může jako průkaz posloužit i průkaz studenta.


Oba formuláře pro studenty jsou ke stažení na stránkách studijního oddělení pod tímto odkazem.


Jak to bude s provozem budov?


Úřední dny fakulty jsou pondělí a středa 9:00–15:00 hod.


Ostatní dny jsou budovy přístupné zaměstnancům na kartu (studenti mohou např. individuálně cvičit na hudební nástroje).


Pokud potřebujete vrátit výpůjčku do biblioboxu, vyzvednout si knihy v rezervačním boxu, jste například domluveni na individuálních konzultacích nebo potřebujete cvičit individuálně na hudební nástroje, můžete přijít kdykoliv v době, kdy je v provozu vrátnice. Bude třeba případně zazvonit.


Provoz vrátnic v jednotlivých budovách

Ve všech budovách bude provoz vrátnic zajištěn pondělí–pátek v těchto časech:

  • Magdalény Rettigové 7:00–19:30 hod.

  • Myslíkova 8:00–17:00 hod.

  • Celetná 6:00–19:00 hod.

  • Brandýs nad Labem 7:30–14:00 hod.


Jak to bude s knihovnou?

Pro zaměstnance:

K vyzvednutí požadovaného titulu je třeba nejprve zadat objednávku do rezervačního systému. Následně vám přijde potvrzení o vyřízení. Většina výpůjček je vyřizována v úřední dny (pondělí a středa) v době 9:00–15:00 hod. Pokud se v tyto dny nemůžete dostavit, požádejte knihovnu o možnost vyzvednutí v rezervačním boxu v jiný den.


Pro případ potřeby připravila knihovna pro zaměstnance možnost vyzvednout si výpůjčku přes podatelnu. Pokud se rozhodnete této možnosti využít, kontaktujte knihovnu.


Pro studenty:

Abyste si mohli vyzvednout objednávku, je třeba ji jako první zadat do rezervačního systému. Následně vám přijde potvrzení o vyřízení. Většina výpůjček je vypořádávána v úřední dny pondělí a středa 9:00–15:00 hod. Pokud se nemůžete v tyto dny dostavit, požádejte knihovnu o vyzvednutí v rezervačním boxu v jiný den. Rezervační boxy jsou přístupné v době provozu vrátnice.


Výpůjčky vracejte pouze přes bibliobox, který je přístupný v době provozu vrátnice.


Jak to bude se studijním oddělením?

Studijní oddělení je otevřeno v úředních hodinách pondělí a středa 9:00–14:00 hod.


Podatelna, prodejna a další oddělení děkanátu

Podatelna a další oddělení děkanátu (např. zahraniční oddělení) jsou otevřeny v úředních dnech. V ostatní dny mohou zaměstnanci pracovat z domova, případně docházet na pracoviště podle potřeby.


Prodejna je nadále uzavřena, ale je možné si vyzvedávat objednávky přes internet v úřední dny.

Sdílet na: