Jaká je přidaná hodnota víceletých gymnázií? Víme, že gymnazisté mají lepší výsledky v testech než žáci základních škol. Ale jaký je přírůstek ve znalostech a dovednostech žáků v matematice, čtenářské gramotnosti a v jazykových dovednostech mezi 6. a 9. ročníkem povinného vzdělávání? A liší se přírůstky žáků v těchto oblastech na základních školách a na víceletých gymnáziích? Dosahují většího přírůstku ve znalostech a dovednostech spíše chlapci nebo děvčata?
Přijměte pozvání na tiskovou konferenci a seminář s prezentací výsledků výzkumu CLoSE a následnou panelovou diskuzi o doporučeních pro vzdělávací politiku.
Moderuje PhDr. David Greger, Ph.D. z Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání Pedagogické fakulty UK.
Panelisté:
doc. Ing. Daniel Münich, Ph.D., akademický ekonom, CERGE-EI
Mgr. Jiří Růžička, senátor a ředitel Gymnázia Jana Keplera
doc. RNDr. Jana Straková, Ph.D., výzkuná pracovnice, Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání, Pedagogická fakulta UK
Zájemce prosíme o předběžnou registraci na tomto odkazu: https://goo.gl/forms/ltzuyTrxG4CvWIZn1
Občerstvení pro účastníky zajištěno.
Začátek akce |
15. prosince 2017 v 10:00 |
Konec akce |
15. prosince 2017 v 13:00 |
Organizátor |
Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání PedF UK |
Místo konání akce |
Velký sál |
Rezervace |
https://goo.gl/forms/ltzuyTrxG4CvWIZn1 |