• Aktuality

Aktuality

29. června 2023

Ocenění pro projekt Domů nevidíš

Projekt Domů nevidíš, který vznikl na půdě naší fakulty v Oddělení marketingu a komunikace ve spolupráci s organizací Barevný svět dětí a agenturou Scale, získal druhé místo v největší komunikačně-marketingové soutěži v České republice, Fénix Content Marketing Awards, v kategorii Omnichannel.



Projekt Domů nevidíš si klade za cíl pomoct pedagogickým pracovníkům a pracovníkům s dětmi řešit krizové situace. Mnoho dětí vyrůstá v náročném rodinném prostředí, které má vliv na jejich chování a prospěch ve školách. Na webu projektu proto pedagogové najdou konkrétní kroky, které jim pomohou jednotlivé problémové situace vyřešit, nebo je nasměrují na organizace, na které se mohou obrátit s žádostí o pomoc či podporu.



Více informací o projektu na webu domunevidis.cz



Všem, kteří na projektu pracovali, gratulujeme a přejeme další úspěchy!


Sdílet na: