Zveme vás na tiskovou konferenci k tématu zachování dalšího cizího jazyka v základním školství jako povinného předmětu, která se uskuteční ve čtvrtek 21. dubna 2022 v 10:00 hodin v prostorách fakultní studovny (Magdalény Rettigové 4, Praha 1).
Zástupci z řad učitelů dalších cizích jazyků v základním vzdělávání:
Tomáš Klinka, Katedra francouzského jazyka a literatury, PedF UK (Vedoucí katedry, vysokoškolský pedagog, učitel FJ na ZŠ)
Lenka Rozboudová, Katedra rusistiky a lingvodidaktiky, PedF UK (Vedoucí katedry, vysokoškolská pedagožka)
Zástupci asociací učitelů dalších cizích jazyků:
Spolek germanistů a učitelů němčiny SGUN
Svaz germanistů
Sdružení učitelů francouzštiny, Sylva Nováková (předsedkyně, učitelka francouzštiny)
Sdružení vysokoškolských učitelů francouzštiny Gallica, Olga Nádvorníková (předsedkyně, vysokoškolská pedagožka)
Asociace učitelů španělštiny
Asociace učitelů angličtiny v ČR
Česká asociace anglistů
Česko-německý fond budoucnosti
Zástupci obchodních komor:
Česko-německá obchodní a průmyslová komora
Česko-francouzská obchodní komora
Zazní stanovisko velvyslanectví zemí, ve kterých jsou další cizí jazyky jazykem mateřským (Francie, Spolková republika Německo, Španělské království, Itálie).
Tiskovou konferenci pořádá Pedagogická fakulta UK ve spolupráci s asociacemi učitelů jazyků, obchodními komorami a velvyslanectvími.
Po konferenci pro vás rádi domluvíme i případný individuální rozhovor s vybraným řečníkem.
Další informace vám poskytne:
Martina Vladyková
Pedagogická fakulta UK
mobil: 731 014 113
e-mail: martina.vladykova@pedf.cuni.cz
Začátek akce | 21. dubna 2022 v 10:00 |
Konec akce | 21. dubna 2022 v 11:00 |
Druh akce | Konference |
Organizátor | Pedagogická fakulta UK ve spolupráci s asociacemi učitelů jazyků, obchodními komorami a velvyslanectvími |
Email na organizátora | pr@pedf.cuni.cz |
Telefon na organizátora | 221 900 108 |
Místo konání akce | Studovna PedF UK (Magdalény Rettigové 4, Praha 1) |
Cílová skupina | Akademická obec i veřejnost |
Vstupné | Zdarma |
Bezbariérový přístup | Ano |