CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_076/0016404

Důvody nenastoupení absolventů pedagogických fakult do profese učitele / pedagogického pracovníka


Grantový projekt, reg. č.:

CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_076/0016404

Název programu:

Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání

Číslo výzvy:

02_19_076

Název výzvy:

Inovace v pedagogice

Název prioritní osy:

PO 3 - Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání.

Název investiční priority:

IP 1 - Omezování a prevence předčasného ukončování školní docházky a podpora rovného přístupu ke kvalitním programům předškolního rozvoje, k primárnímu a sekundárnímu vzdělávání, možnostem formálního a neformálního vzdělávání, které umožňuje zpětné začlenění do procesu vzdělávání a odborné přípravy.

Specifický cíl:

SC 4 - Zkvalitnění přípravy budoucích a začínajících pedagogických pracovníků.

SC2 - Zlepšení kvality vzdělávání a výsledků žáků vklíčových kompetencích.

Číslo výzvy:

02_19_076

Datum zahájení:

01. 04. 2020

Datum ukončení:

30. 11. 2023

web projeku s výstupy:

(web)


České školství čelí stále výraznějšímu nedostatku učitelů. Jednou z příčin je, že do povolání učitele nenastupuje velká část absolventů učitelských programů (údaje z posledních výzkumů hovoří o jedné čtvrtině). Cílem projektu je definovat a kalibrovat rozsah tohoto problému a důvody, které k němu vedou, identifikovat bariéry bránící zlepšení, vyhodnotit užívané politiky u nás i v zahraničí, ukázat jejich možné důsledky a navrhnout vhodné kroky a opatření, které problém mohou výrazně omezit.



Poslední změna: 13. únor 2024 11:05 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na: