studijní agenda bakalářských a magisterských programů
podíl na tvorbě koncepce pregraduálních studijních programů
participace na personální agendě (výběrová řízení, hodnocení pracovníků)
přijímací a přezkumné řízení
disciplinární řízení
mezifakultní studium
studijní předpisy
Proděkan pro studijní záležitosti PedF UK
(2024–dosud)
Centrum celoživotního vzdělávání, rektorát UK
(2017–2021: koordinátor programu rozvoje pedagogických dovedností akademických pracovníků)
Proděkan pro vnější vztahy, celoživotní vzdělávání a akreditace
(2013–2016)
Katedra pedagogiky PedF UK
(2008–dosud: odborný asistent, zástupce vedoucího katedry)
SOŠ v Praze 3
(2004–2008: učitel odborných předmětů, školní metodik prevence)
PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D., vystudoval učitelství pro střední školy v oborech biologie, rodinná výchova a psychologie, doktorát získal v oboru pedagogika. Zabývá se interdisciplinárními otázkami teorie zdraví, (ne)moci a násilí. Věnuje se mj. prevenci školního šikanování a teoretickým i praktickým otázkám výchovy ke zdraví a sebevýchovy (zejména metodě autogenního tréninku). Je autorem či spoluautorem několika odborných monografií a vysokoškolských učebnic. Podílel se na řešení řady rozvojových i vědeckých projektů (FRVŠ, OPVK, GA ČR, Progres, Cooperatio aj.), zasedal v poradních orgánech RUK a MŠMT. Je členem Sekce psychologie zdraví ČMPS, Sekce sociologie medicíny ČSS a předsedou pražské pobočky České pedagogické společnosti.